FAQ

Usein kysyttyjä kysymyksiä:

Onko verkosta ostaminen turvallista?

Käsittelemme kaikki asiakastietosi luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä eteenpäin. Verkkokaupan ja tietokoneesi välisen yhteyden suojaamiseen käytämme suojattua SSL-yhteyttä. Huolehdimme verkkokauppamme turvallisuudesta kehittämällä ja testaamalla palveluamme jatkuvasti.

 

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitusaika varastossammme oleville tuotteille on noin 3-5 arkipäivää, tilaustuotteille noin 7-14 arkipäivää (olettaen että tuotetta on tehtaan varastossa). Varastoimme jatkuvasti kaikkia korkeavolyymisia tuotteita, jotta pystyisimme toimittamaan tilauksesi mahdollisimman nopeasti.

 

Paljonko toimituskulut maksavat?

Toimituskulut on ilmoitettu tuotetiedoissa.

Toimituskulut muodostuvat paketin painon ja koon mukaisesti. Pienin paketti on lähetyskuluiltaan 5,90 euroa.
Lähetyskuluihin lisätään jälkivaatimusmaksu kun jälkivaatimus on valittu maksutavaksi.

 

Voinko muuttaa/perua tilaukseni?

Mikäli haluatte jostain syystä peruuttaa tilauksenne, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä; myynti@completos.fi.

 

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Tarkista aina, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein. Virheellinen osoite on tavallisin syy tilausvahvistuksen puuttumiseen. Myös sähköpostintoimittajallasi voi olla roskapostisuodatin, joka estää tietyt viestit.

Jos vahvistusta ei tule, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Kuinka voin palauttaa tai vaihtaa tuotteen?

Sinulla on aina oikeus palauttaa tai vaihtaa tuotteesi 14 vuorokauden sisällä vastaanotettuasi tuotteesi. Tuotteen tulee olla  kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Myönnämme asiakkaalle oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön yleistä varovaisuutta noudattaen. Mittatilaustuottella ja lasikuitutuotteilla (GFK) on rajoitettu palautusoikeus. Lähetä palautuksen mukana aina alkuperäispakkaus ja pakkaa tuote niin kuin se on toimittaessa pakattu tuotteen vahingoittumisen välttämiseksi.

Liitä palautuspakettiin mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • palautuksen syy
  • ostokuitti
  • tilinumerosi kuitin yhteyteen

Palautusosoite:

Completos Finland Motorsport
Parrantie 2
20300 Turku

Vaihdettavat tai palautettavat tuotteet lähetetään asiakaspalautuksena, ilmaiseksi, bussirahtina Turun matkahuoltoon, nimellämme ja puhelinnumerollamme varustettuna. Suosittelemme pyytämään kuitin asiakaspalautuksesta matkahuollosta. HUOM! Palautustilanteissa sinulla on asiakkaana vastuu säilyttää kuitti tai muu kirjallinen todistus asiakaspalautuksen lähettämisestä. Jos haluat jäljittää palautuksesi, kehoitamme sinua lähettämään palautuksesi kirjattuna kirjeenä/pakettina. Kysy lisätietoja lähimmästä matkahuollon toimistosta.

 

Tuotteen vaihtaminen:

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee tuotteesta tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti. Uudesta tuotteesta veloitamme toimituskulut. Palautuneen tuotteen toimituskulujen hyvitys huomioidaan palautuksen yhteydessä. Kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen, teemme hyvityksen pankki- tai luottotilillesi.

 

Missä tilaukseni on?

Jollet ole saanut tilaustasi 14 arkipäivän aikana, olet todennäköisesti saanut viestin mahdollisesta myöhästymisestä. Myöhästyminen saattaa johtua siitä, että tuotteesi on tulossa varastoon tai se voi olla tilapäisesti loppu toimittajan tehtaan varastosta. Jos et ole saanut tilaustasi 21 päivän sisällä, ota yhteyttä  myynti@completos.fi jotta voimme selvittää, mitä paketillesi on tapahtunut.

 

Miksi maksunsaajana näkyy Paytrail?

Completos käyttää Paytrailin maksuvälityspalvelua tarjotakseen asiakkailleen mahdollisimman laajan valikoiman verkkopankkeja ja luottokortteja maksuvälineiksi. Maksut välittyvät Paytrailin kautta Completokselle.

 

Onko tilaukseni jo valmis noudettavaksi?

Kun tilaus on valmis noudettavaksi siitä lähtee välittömästi noutoilmoitus tekstiviestinä ja sähköpostiin, joten tilausta ei tarvitse itse vahdata tai sen perään kysellä.

 

Voinko ostaa tuotteen osamaksulla?

Tarjoamme useita eri maksuvaihtoehtoja. Voit valita Jouston, Collectorin tai Klarnan osamaksun tai laskun.

 

Miten jälkivaatimuksella tilaaminen toimii?

Jälkivaatimus tarkoittaa Matkahuollon Bussiennakkoa. Bussiennakko on vastaava palvelu kuin postiennakko. Bussiennakolla lähetetty paketti luovutetaan vastaanottajalle vasta, kun hän on maksanut lähettäjän osoitekorttiin merkitsemän ennakkosumman.

 

Ostamani tuote on rikki, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, myynti@completos.fi tai 02 439 8633

Asiakaspalvelu: (02) 439 8633